PRACA

 

Zatrudnimy osobę do pracy w biurze przy obsłudze klienta.

OFERTA AKTUALNA od 22.01.2018

 

Referent ds. administracyjno-biurowych

 

Poszukujemy osoby na stanowisko referenta ds. administracyjno-biurowych do pracy w biurze tłumaczeń w samym centrum Krakowa. Nie wymagamy doświadczenia.


Wymagania:

- komunikatywność

- miła aparycja i wysoka kultura osobista

- dyspozycyjność i samodzielność w działaniu

- uczciwość i zaangażowanie w wykonywaną pracę

- dobra znajomość obsługi komputera (środowisko Windows, pakiet Office)

- dobra znajomość języka angielskiego (min. B2) i polskiego,

- podstawowa znajomość języka rosyjskiego/ukraińskiego oraz innego języka jest miłe widziana

- doświadczenie biurowe i doświadczenie w pracy z klientem będzie dodatkowym atutem

 

Zakres obowiązków:

- osobista, telefoniczna oraz e-mailowa obsługa zleceń tłumaczeniowych

- kontakt z naszymi tłumaczami

- dbałość o codzienne funkcjonowanie biura

- sprzedaż biletów autobusowych oraz lotniczych tanich linii lotniczych

 

Zainteresowane osoby, które lubią pracę z ludźmi prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres: btcolumbus@ceti.pl

 

Uprzejmie informujemy, ze skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

 

home info mapa